INTRODUCTION

Sirih berlipat sirih pinang

Sirih dari Pulau Mutiara
Pemanis kata selamat datang
Awal Bismillah pembuka bicara

Wednesday, April 13, 2011

detik terakhir berasama rakan-rakan UKM

sudah lama aku meninggalkan blog ni, malam ni terdetik untuk aku membukannya. ni gambar terakhir au enjoy bersama kawan-kawan sebelum pulang exam dan seterusnnya menjalani latihan industri di tempat masing-masing. rasa sebak untuk meninggalkan kalian kerana sudah bertahun bersama, sebelum mengundurkan diri aku memomohon jutaan kemaafan dari kalian andai selama perkenalan kita ini banyak kelakuan aku yang membuatkan kalian berasa hati, kecil hati dan sebagainya...andai dipanjangkan usia mungkin kita akan berjumpa lagi, andai tidak aku doakan kalian semoga berjaya dalam apa jua lapangan yang diceburi. sekian untuk kawan-kawan. aku tujukan lagu 'andai dapat kundurkan masa' khas untuk kalian semua.

No comments:

Post a Comment